Vrijdag, 29 augustus 2014. - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Ria Pot - WaarBenJij.nu Vrijdag, 29 augustus 2014. - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Ria Pot - WaarBenJij.nu

Vrijdag, 29 augustus 2014.

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

29 Augustus 2014 | Finland, Helsinki

Wij zijn vandaag de hele dag op zee. Gisteravond van Bornholm vertrokken naar Helsinki. We hebben tot nu toe steeds mooi weer gehad en We maakten er een 'luie" dag van. Op het achterdek op zo'n soort strandstoel en op een loungebank al lezend en puzzelend door gebracht. Naar een bijeenkomst servetten vouwen geweest. We zijn ook, dachten wij, naar een modeshow geweest. Dit bleek een presentatie door het animatieteam van allerlei sieraden, horloges en tassen te zijn. Deze producten kon je dan in de shop kopen tegen belachelijke prijzen kopen. 'S avonds was er een zanger Suri Boltman, die allerlei bekende liedjes zong. Was ook erg leuk.

Ria

Mijn moeder Corrie wilde niet meer alleen op vakantie gaan, daarom heeft zij mij gevraagd of ik met haar mee wilde gaan. Het lijkt mij heel en gezellig om dit te doen. Het is best speciaal!

Actief sinds 15 Aug. 2014