Zondag, 7 september 2014. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ria Pot - WaarBenJij.nu Zondag, 7 september 2014. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ria Pot - WaarBenJij.nu

Zondag, 7 september 2014.

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

07 September 2014 | Nederland, Amsterdam

Dit is tevens het laatste verslag van deze reis. We meren om 8 uur in Amsterdam aan bij de Piet Heinkade. Mama heeft slecht geslapen, omdat ze Het benauwd hadden. Ik heb haar namelijk met mijn verkoudheid aan gestoken. Het laatste ontbijt aan boord. We zitten aan een tafel, waar ook een moeder met dochter zitten. We zullen in 10 groepen van boord vertrekken. We behoren tot de groep van 9.45 uur. Cor probeert om 10 uur in de buurt te zijn. De afhandeling gaat sneller en we gaan een kwartier eerder. We stonden buiten op de stoep en ik wilde Cor net sms' en, toen belde hij dat hij er al was. We brengen eerst mama thuis en drinken nog gezellig een bakkie koffie mee. Vervolgens ga Ik moe maar voldaan ook naar huis en terugkijkend op een heel mooie en gezellige reis.

Ria

Mijn moeder Corrie wilde niet meer alleen op vakantie gaan, daarom heeft zij mij gevraagd of ik met haar mee wilde gaan. Het lijkt mij heel en gezellig om dit te doen. Het is best speciaal!

Actief sinds 15 Aug. 2014