Maandag 1 september 2014. - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Ria Pot - WaarBenJij.nu Maandag 1 september 2014. - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Ria Pot - WaarBenJij.nu

Maandag 1 september 2014.

Blijf op de hoogte en volg Ria

01 September 2014 | Rusland, Sint-Petersburg

De boot blijft vandaag nog een dag in St Petersburg liggen en wij lassen een rustdag in. Wij lezen en puzzelen wat en gaan boven op dek een frisse neus halen. Het is vandaag fris, maximaal 15 graden, maar tot nu toe hebben wij nog steeds droog weer gehad. We hebben ook nog een kaart gemaakt. Wij zouden ook nog naar de steren kjiken met een telescoop. Dat ging niet door, hij kwam niet opdagen en het was te bewolkt. We gaan zo een voorstelling zien van een goochelaar.Ik Heb van hem al een zakdoek gekregen, welke Ik tijdens de show plotseling vind ahum. Hoe wordt je voor de gek gehouden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ria

Mijn moeder Corrie wilde niet meer alleen op vakantie gaan, daarom heeft zij mij gevraagd of ik met haar mee wilde gaan. Het lijkt mij heel en gezellig om dit te doen. Het is best speciaal!

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 5208

Voorgaande reizen:

18 September 2014 - 02 Oktober 2014

Cor en Ria in de USA

26 Augustus 2014 - 07 September 2014

Corrie en Ria op cruise

Landen bezocht: