Maandag 1 september 2014. - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Ria Pot - WaarBenJij.nu Maandag 1 september 2014. - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Ria Pot - WaarBenJij.nu

Maandag 1 september 2014.

Blijf op de hoogte en volg Ria

01 September 2014 | Rusland, Sint-Petersburg

De boot blijft vandaag nog een dag in St Petersburg liggen en wij lassen een rustdag in. Wij lezen en puzzelen wat en gaan boven op dek een frisse neus halen. Het is vandaag fris, maximaal 15 graden, maar tot nu toe hebben wij nog steeds droog weer gehad. We hebben ook nog een kaart gemaakt. Wij zouden ook nog naar de steren kjiken met een telescoop. Dat ging niet door, hij kwam niet opdagen en het was te bewolkt. We gaan zo een voorstelling zien van een goochelaar.Ik Heb van hem al een zakdoek gekregen, welke Ik tijdens de show plotseling vind ahum. Hoe wordt je voor de gek gehouden!

Ria

Mijn moeder Corrie wilde niet meer alleen op vakantie gaan, daarom heeft zij mij gevraagd of ik met haar mee wilde gaan. Het lijkt mij heel en gezellig om dit te doen. Het is best speciaal!

Actief sinds 15 Aug. 2014